Favorit i repris

Förra året vid den här tidpunkten så var vi hos aida och hade världens bäst tjejkillkväll (dvs. vi 3 (aida, jag och cicci) har tjejkväll och gör killsaker, typ äter pizza, dricker och spelar kort) och idag så kör vi igen. Idag ska vi vara hos mig och förhoppningsvis blir det lika bra idag.

Södra spelar borta imon mot falkenberg och J får spela från start. Nu måste dom banne mig börja vinna! Dom har bytt spelsystem imon så förhoppningsvis så kanske det kan gå lite bättre. Han lagade världens godaste mat igår, blev så mätt (åt mer än honom) så vi var tvungna att gå ut igår kväll en sväng. Sen satt vi på balkongen och mös, kikade på cyklisterna som cyklade vättern runt när dom kom utmed vättern.

Nu ska jag fixa och dona här hemma innan jag ska åka iväg, till syster först, sen till J och ge honom en puss sen ut och hämta tjejorna i habo. Here we go.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback