Dumpad till tusen

Cicci sket i mig och stranden igår, himla biatch. Men jag har ju som tur är fler kompisar så jag fick med mig Busan ner direkt efter jobbet och hon fick även min ena biljett till fotbollen igår också, eftersom cicci som alltid är mitt trogna fotbollssällskap sket i mig :P Vi hade jätte trevligt. Dock ännu en förlust, känns så hopplöst. Men jag sviker inte. När Öster gjorde 2-0 målet så gick typ hälften, dålig stil! Himla medgångssupportrar. Jag stod kvar till slutet med Daniel och Busan. J fick spela ca 70 min, han är så duktig. Sen kom han till mig och vi sov ihop första gången sen förra tisdagen pga. hans sjuka, var dö jobbigt att gå upp i morse!!

Idag jobbar jag till 4 (bajskul) sen ska jag träffa jessica *2 och therese på playan, blir inget solande för min del, lite krasslig, jag har väl fått Js bacillusker, men jag är en hejjare på att umgås!

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback