Come undone

Nu är jag hemma och vänder, har precis varit hos erik & jossan och fått lite midsommarmat, dom är för snälla, äter mer där än vad jag gör här hemma, men inte så konstigt, kul att laga mat här hemma själv (not.) Ska strax iväg till pappa och lämna bilen. Sen ska jag ha ännu en kväll hemma med vänner och pepsi.
 
J mår lite bättre idag, tillräckligt bra för att kunna gå till affären, men vi får se när vi kan ses igen, han skulle prata med läkarn som laget har idag, får se vad han säger. Hehe jag hoppas ju att han ska slippa spela på Torsdag, så han slipper åka med ända upp till Sundsvall, han får nog inte träna nåt denna veckan så det blir nog hemmet för honom på torsdag när resten av laget åker upp dit. Börjar bli riktigt tråkigt att inte kunna träffa honom :( är så van vid att ha honom här eller att vara där.

Vill klippa mig by the way, kortikort :)

96942-102
nåt sånt här

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback