Torsdag (igen)

det är egentligen sjukt att tiden kan gå så fort här när det inte finns absolut något att göra. Men idag är det iaf redan torsdag och imon går man på helgledigt efter klockan 4, så himla skönt.

Igår träffade jag sara efter jobbet. hejdundrande kul! Saknar verkligen henne, hon är en av dom få som jag verkligen trivs med, kan skratta med & prata med. Vi har så mycket roliga minnen (inte minst vår fjällen efterfest) som vi inte kan sluta skratta åt. Synd bara att läget är som det är och man inte kan träffa henne oftare.

Första gnabbet med J igår :( vet inte varför men jag blev irriterad på honom och åkte från honom, sen var han sur för det när jag väl ringde och blablabla. men efter några om och men så kom han iaf till mig och vi kissed and made up (eller hur man säger.) väntade på detta, allt har gått så bra hittills så  jag bara väntade på första gnabbet.

Ikväll ska dom iaf ha grillkväll efter sista träningen (dom har 2 idag igen haha.) Kommer blir gott :) mumsi.

Skriv nåt
Postat av: Jehona

Ja, hör verkligen av dig när du flyttar :) Det hade varit supersnällt :)

Postat av: Vemundmargrethe

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-06-19 @ 08:12:26
URL: http://vemundmargrethe.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback