Tisdag 3/7

Match igår, förlust igen, men igår var det match för en gångs skull, jämt. Blev inte så ojämt som vi hade väntat oss, dom spelade ändå  mot ett topplag. J fick hoppa in efter 16 min, vilket inte var riktigt vad han hade räknat med efter halsflussen, men han överlevde. Han var bitter när vi skulle gå och lägga oss igår, men är en jevel på att kramas ändå :)

Idag suger vädret koballe verkligen, blir så less på detta väder. Tur att man inte har semester. Jag har nu 4 jobbdagar kvar innan min första vecka. Så nästa vecka kommer solen skina !! Jag ber till alla vädergudar som finns.

Köpte skor igår, behöver jag säga att jag är ett freak?? (3 par by the way)

Skriv nåt
Postat av: Nina

hoppas du får en bra dag! :)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback