Tillbaka

Så himla typiskt att så fort semestern är slut och hela veckan (förutom sista timmarna igår kväll) har varit grå och trist, DÅ kommer solen! Det är suveränt väder, solen skiner och det är inte mycket man kan kalla moln på himlen. Men men det är bara att stå ut, har ju faktiskt en vecka till om ett tag i augusti då brukar det vara fint (lagom till födelsedagen.)

Har iaf haft en hur bra vecka som helst (förutom vädret då) J åkte ju hem till åmål fredagen då jag gick på semester, efter
matchen i uppsala. Min J fick äntligen göra mål i en match dom dessvärre förlorade i sista minuterna, dom behövde verkligen ett uppehåll.

I tisdags så åkte jag till gbg för att möta upp J som kom hemifrån, så spenderade vi 3 dagar tillsammans själva i götet. Var hur mysigt som helst, det regnade typ hela tiden, men vad gör det? Vi shoppade, fikade, var på liseberg, passade på att bada badkar, åt god mat, mös och allt sånt. Kom hem i torsdags, då var vï på o'learys och kikade på fotboll och åt kvällsmat. I lördags kom Js kompisar från gbg så då blev det fullt ös, grillning hos J och sen en galen utgång (iaf efter halv 2 haha) Mådde piss igår men det var det värt, J grillade hamburgare till mig igår kväll som vi åt på balkongen i solen som kommit fram :) måste snart nypa mig själv!! Jag har det riktigt bra just nu (peppa peppa ta i trä)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback