PARTY

På lördag ska jag, aida och cicci ha 21års kalas. Kommer bli sommarens stooora party. Pappsi är out of town så huset står till mitt förfogande ;) men pappi don't you worry, jag ska ta hand om det (och fisken.) Detta bestämdes förra lördagen (på fyllan) och vi lyckades bjuda in typ hela o'learys, vi har dock nu begränsat gästerna till nära och kära. Det börjas efter klockan 2, det blir vin, drinkar, kubb, twister, grillning och allt som hör en sommar fest till. Hujeda mig vilken tillställning...

martina: om du vill ha fest så dyker du upp ;)



han är bäst i världen
vi två ♥


Skriv nåt
Postat av: martina

ojojoj =) vad gullig du är! hoppas att första semesterveckan var toppen. 29 dagar kvar för mig......... suck! kram

2007-07-17 @ 14:50:07

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback