orkar inte

Blev långlunch med J idag, satt på wienerkonditoriet och mös. Han har så ont i sin ljumske stackarn, behöver typ en lift för att få över ena benet över det andra haha.

När synnöve var på lunch passade jag på att försöka komma på all musik jag hade på datorn innan den
smälte för jag antar att allt på den är borta när jag får tillbaka den. Skrev ner allt och har säkert missat massa med tanke på att jag hade över 500 låtar på datorn innan, men hittade en del på letssingit.com. När får jag tillbaka fanskapet då?? Vill ha den nuu, det är tråkigt att vara utan dator när jag är hemma själv. Har som tur är fått låna Js bärbara dvd så jag kan se på vänner iaf :)

Nu slutar vi snart, tack gode gud, kanske ska åka upp till CP (eller visst jag PC) city och tjata lite på dom så jag får tillbaka den!

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback