Nuså

Nu börjar det kännas lite bättre. Ätit en stor dos med Maoam och två bananer. Varit hos mamma en sväng på cafét och hälsat på, lämnat lite papper hon behövde. Klockan går, sakta men säkert. Slutar klockan 4, då ska jag hem, lämna in min cykel där kedjan har gått AV på, måste lagas! Sen ska jag ut till busan på golfklubben och göra henne sällis hennes sista timmar, vi avlider båda av tristess idag. J tränar dubbelt idag men efter sista träningen så kommer han till mig, jag ska laga mat åt honom, sen blir det mys.

Älskade Papsi kommer hem idag från France också :)

Jag och busan ska börja spara tio kronor i 1½ pet flaskor. Där får man i dom men man kan inte få ut dom!! En hel sån flaska full med tior är 16 000, thailand here we come!!

image156

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback