Mumsi

Det blev spännande möte med Öis igår på bortaplan. Var en mysig lite roadtrip med therese och jessica. Och det är alltid lika kul att se J spela. Vi hade jätte bra sittplatser så vi såg alldeles utmärkt. Hamnade jämte en pappa och hans 3 söner varav en var ca 3 år kanske och gjorde allt förutom att titta på fotboll. Vi blev bästisar, till slut satt jag med en öis flagga på huvudet och min keps satt på en 3åring, kände mig lite som en svikare, men kunde inte slå ner denna lilla gosse som bara ville mysa och busa lite. Det är ju södra som står på min själ och mitt hjärta haha ;)

Blev även en liten kändis spotting, vi såg Harald Treutiger på väg in och ut från pissoaren i halvtid, han såg sliiten ut, jisses.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback