Måndag

Fi fan va helgerna går fort. Har varit en lugn helg, med lite bio och grillning med J och hans kompisar. Var och såg Simpsons filmen, den var helt okej, men den blev lite långdragen, dom ska hålla sig till avsnitt tycker jag.

Idag går jag in på sista veckan på heltid :) så himla skönt. Nästa vecka går jag på mina 75% igen och veckan efter det är jag ledig (+ att jag fyller ÅR woho.) Jag ska nog åka till Ljungskile på min födelsedag och kolla på J  när dom spelar där, får passa på när jag är ledig.

Idag åker jag, jessica och therese till göteborg efter jobbet. Det är bortamatch mot Öis idag och J spelar från start, vill vara där och stötta mannen min så klart. Härlig liten roadtrip med tjejerna också, ska bli mysigt, och kul att gå på en bortamatch också.

Men först är det veterinären med Sid som gäller, han ska få en spruuta lilla gubben...

Skriv nåt
Postat av: Gjermundelina

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback