Måndag 2/7

Sista tagen nu innan semester en vecka. Känns über skönt. Jag har inget planerat och ska bara vara hela veckan, ska bli så skönt.

Helgen har varit super lugn. Jag och J har bara ägnat oss åt varrandra. Vi var på bio i fredags, såg die hard 4.0, men jag satt mest och höll honom i handen och gosade med den. Cyklade hem, åt lite kvällsmat och kikade på tv och kramades. Sov läänge och väl i lördags, åt frukost, låg och drog oss. Sen bestämde vi oss för att gå ner en sväng på stan, han handlade lite och jag var smakråd. Vi satt länge på weiner konditoriet och fikade, kollade på folk och på varrandra. Kvällen ägnades åt film och pizza, och som pricket över iet lite godis ;) Igår tränade han och jag var med pappi, systrarana och Mia och fikade på Gränna berget, innan jag ägnade kvället åt tvätten som har legat och hånskrattat åt mig i 2 veckor nu (fråga inte hur jag överlevt.)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback