Man får ju krupp

Satt och väntade på bussen på lunchen och solen var så varm, så fort jag steg in på jobbet så öppnade sig himlen och det bara ÖSER ner! Det har inte slutat regna än. Vad händer med vår värld?? Snacka om att det blir filmhelg till helgen om det ska fortsätta så här. Cicci ska nog bo hos mig så jag kanske kan vara hos J en del.

Börjar tycka synd om min stackars katt. Han längtar ut i det fria, det är hemskt att se honom vilja gå ut varje gång jag öppnar dörren. Hur han verkligen lääängtar ut för att jaga fåglar och flugor och busa fritt. Det är så orättvist att ha ett energiknippe till katt på 27kvm. Men jag skulle aldrig palla att göra mig av med honom, aldrig! Han är på tok för mysig.

Skriv nåt
Postat av: Alansabrina

Greetings. This site is so full of information


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback