Fredag thank god

Igår lagade jag pasta och kyckling och det åts glatt upp av mannen min, som 10 minuter senare somnade i soffan som ett litet barn. Det är tufft för honom att träna 2 ggr på en dag när han har så ont i kroppen sen matchen i måndags. Hoppas han är piggare idag när han har fått sova ut och är ledig. Fick mig iaf en sömnig puss innan jag gick hemifrån idag. Imon kan jag äntligen ligga kvar och sova med honom, iaf tills han ska iväg på träning vid 11, men då ligger jag kvar och myser ;)

Imon funderar vi på att gå och se Simpsons filmen, idag finns det knappt biljetter kvar så vi tänkte gå imon istället. Men vi får se vad som händer.

Skriv nåt
Postat av: Jehona

Sådär. Hittade en, men då får jag dela, fast jag vill ju helst ha eget och de har jag inte hittat :/

Postat av: Jackandrine

Great idea make it site. Thank you.

2009-03-06 @ 14:32:55
URL: http://jackandrine.myblog.de

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback