Fram och tillbaka på 20 minuter

Igår grillade J lax och gjorde klyftpotatis och sallad till kvällsmat. Snacka om att jag blev mätt och go. Solen kikade fram på kvällskvisten så vi åt på balkongen. Mannen kan verkligen göra mig mätt kan jag lova.
Imon så ska laget ha grillkväll på odensberg med sina respektive
så då blir det ännu mer grillat, mumsi, man får ju inte nog :) Och igår fick mannen min en fet lårkaka på andra träningen, så han var lindad och haltade, men får spela från start förhoppningsvis på måndag..

Idag ska jag träffa sara :) weii det är på tiden, ska bli über trevligt. Antingen så ska vi hitta på nåt själva eller så följer J och hans lagkompis E med bio, mysigt värre. Ska bli kul att träffa sara iaf, har varit allt för längesen.

Skriv nåt
Postat av: Antoniojuni

NICE AND WONDERFUL SITE

Postat av: Antoniojuni

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-09-26 @ 11:56:10
URL: http://antoniojuni.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback