Äntligen

Igår spelades första matchen efter uppehållet. Dom spelade mot Öis hemma. J spelade från start :) Igår vart det baske mig match, och dom vann !! 2-0, fi fan så bra. J räddade bollen på mållinjen från kvittering för öis men fick samtidigt en södra spelares dobbar i låret och blev liggandes, stackarn. Han sträckte ljumsken också och kunde knappt gå igår kväll när han kom hem. Men jag är så stolt över min hårt arbetande man :)

Gjorde ett stoort framsteg i mitt förhållande till J igår med haha. Träffade för första gången hans föräldrar. Jisses va nervös jag var. Var inte planerat, men skulle hämta ett årskort hos J innan matchen och då var dom där. Men himlans trevliga var dom. Undrar varför jag inte fått träffa dom förut...det var iaf på tiden.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback