TIsdag 2/1

Jag lever. Tro det eller ej! Igår vart det knapert men idag lever jag. Nyårsafton vart lyckat. Eller halvt iaf. Kan bli så jevla dumt om man umgås med sitt ex och hans kompisar, vilket jag gör. Och han dricker alkohol och jag dricker alkohol. Kan bara sluta dumt. Han påstod att jag hade behandlat honom som en idiot dom senaste två veckorna och att dom vi umgås med snackar massa skit. Jag blev arg för jag vet att det inte är så. Han ville att jag skulle be om ursäkt för något jag inte gjort, och det gör inte jag. Då blev han arg. USCH va så förbannad. Men men det löste sig efter några om och men. Men det kommer aldrig bli sig likt. Är så glad att jag har mina kompisar.
Annars vart det bra, jag och tjejerna ÄGER! Det blev jägermeister och dooleys för hela slanten, därav mitt tillstånd igår.

Nu är jag tillbaka på jobbet och halvt redo för en ny vecka. Idag ska jag börja träna igen också efter mitt egna lilla juluppehåll ;)

Ciao for now...

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback