Sen julklapp...(hemlig beundrare del IIII)

Har ju min heemliga beundrare (som inte är så hemlig längre96942-124)
Och han hade varit inne här igår och lämnat en julklapp till Sy som hon skulle ge till mig när jag jobbade nästa gång (idag.) Det va en kartong från Kicks. Och i den låg en DKNY parfym. Jag har tappat hakan så jag inte hittar den igen. Den luktar helt fantastiskt. Helt knäppt egentligen, honom känner jag knappt, och det lilla vi känner varran är genom jobbet. Han smiter in ibland och pratar om hans dans. Han är för rolig och för snäll. Inte varje dag man får presenter från folk man knappt känner.



Nu? Fika....!

Skriv nåt
Postat av: Sofia Style

vad härligt!

Postat av: Frida

Sofia Style: Haha, aa visst är det.

2007-01-10 @ 16:17:14
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback