Saknad

Idag är Ville som ett stort svart djupt hål i mitt hjärta! Saknar honom så in i norden. Men snart kommer han hem och då ska vi leva livet. Vi är liksom friends and soulies for ever.

Duktiga jag ska gå och träna på min lunch sen, tro det eller ej. Funderar på att kanske göra det imon också, hinner ju inte mer denna veckan sen och så har ju busan skadat sig så det blir ingen ki box ikväll  heller.  Sen i eftermiddag kommer Emelie från frisören och hit, då ska vi och ladda upp från systemet.

Ikväll vet ingen vad som händer :) ska bli skönt med en lugn kväll, ska städa tror jag först, sen vet man aldrig vad jag gör.

Ville Snille kom hem nu!

Skriv nåt
Postat av: Melvinalice

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback