Onsdag 31/1

Där kom det. Jag vara väntade på det! Träffade ju "han" ute härrom helgen, skit söt, jag spanade läänge och väl innan han kom fram. Vi pratade, han fick mitt nr och sen var det hejdå. Han messade senare så jag fick hans nr också. Sen dess har jag träffat honom typ 4 ggr och har verkligen trivts i hans sällskap. Han är söt (somsagt) rolig och snäll. Men igår när han kom så fick jag nån himla panik. Blev liksom lite jobbigt. Hittade saker att störa mig på; hans hår var det största störningsmomentet. Vet inte varför, han har verkligen en jätte fin frisyr, men igår var den bara i vägen. Jag vill inte att det ska vara så.

Han märkte nog att jag tog liiite avstånd (helt omedvetet) för när han hade åkt hem så messade han och frågade om jag inte ville ses mer. Han frågade också om jag skulle kunna "hålla på" med någon om jag träffade nån ute på fredag. Va fan ska man svara på det?

Varför måste jag vara så HIMLA kräsen?? Fan, tror umgänget med Sara har påverkat mig. Det finns bara en man för båda oss. N som hade efterfesten i stöten. Han hade verkligen allt! Tror aldrig jag skulle kunna störa mig på något hos nån som honom. Men han är helt puts väck! Vi kanske bara drömde, jag och sara?

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback