Onsdag 24/1

Jag är helt ensam här i min ensamhet. Ända till klockan typ 12 är jag själv! Och inte ens katarina är här så jag kommer inte kunna gå iväg och fika eller nåt. Jag är så hungrig också, kommer sluta med att jag sitter här i min ensamhet utan mat eller nåt i magen så kommer den börja kurra och det är inte så trevligt...

Igår fick jag skjuts av totto hem. Han ville prata innan fjällen nu. Trodde det va värsta seriösa pratet, men icke. Han undrade hur jag skulle reagera om han (observera ordet haha) hånglade med någon annan tjej där uppe. Ja vad ska man säga? Inte skulle jag gå under iaf, vi är inte ett par längre, känner inte så för honom så att jag skulle bli svartsjuk direkt, hade väl varit trevligt för honom.

Sen fick jag ett trevligt besök hemma, och han var mycket sötare i dagsljus (än krogljus.) Vi har faktiskt jätte kul, så blir det ju inte sämre av att han har typ världens sötaste leende. Men men ingen brådska för min del.

Skriv nåt
Postat av: Lavransmaria

Great .Now i can say thank you!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback