Måndag 22/1

Måndag måndag måndag. I vanliga fall HATAR jag måndagar men idag har jag liksom fått en nytändning. Pratade i telefon igår till kvart i tolv så lite seg va jag väl, men det va inte så fruktansvärt som det brukar. Ja, jag jobbar hela dagar nu, måndag, tisdag & onsdag, sen åker vi till stöten natten till torsdag.

Var på Huset i lördags och jag och Emelie ägde som vanligt, undrar hur det kommer bli i stöten med all jägermeister vi ska dricka, weii. Ägde även dansgolvet med en annan också, mr söt kan vi kalla honom (även honom jag pratade med i 1½ timme igår.) Ojoj så kul vi hade. Ska nog ses igen, men då så klart under andra omständigheter.

Men idag är det hockey som gäller och det ska bli kuuuul...


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback