Kärlek och pepparkakor

Farmor var nyss här, jag fick bullar och en hel burk med pepparkakor. Himlans vad snäll. Så nu har jag och Synnöve fika så det räcker och blir över. mumma.

På fredag ska vi "sälen-gänget" ses för lite planering, om en vecka åker vi, weii. Vi ska skriva inköpslista både på mat och dryck, jag och emelie ska (tro det eller ej) ha med oss jägermeister, det hör liksom kylan och after skin till. Och nästa onsdag ska vi ses vi 6 och se på Snowroler, precis som innan vi åkte till Rhodos och såg Suntrip, måste ju komma i stämmning och vad passar bättre?

Usch måste färga om mitt hår också, det får emelie stå för, kanske på fredag :)

Skriv nåt
Postat av: Julia

Åhh, pepparkakor är så gått :)

Postat av: Frida

Julia: Jag vet, även om julen är över så går det ner en och annan, mumma.

2007-01-18 @ 08:43:44
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: Nicolaivanja

Nice security code. Does it work?

2009-01-22 @ 13:01:11
URL: http://nicolaivanja.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback