Jag säger då det...

Just nu är jag på en plats i mitt liv (haha) där jag trivs ofantligt bra på. Ingen annan än mig själv att tänka på, göra precis hur jag vill. Jag umgås med sånna jag verkligen trivs med och kan prata med. Älskar vårt lilla gäng! Även om det varit lite turbulent på senaste. Ska bli så himla kul att åka till fjällen ihop! Jag och Emelie och de fyra grabbarna. Det blir håll igång hela helgen kan jag lova.
I morse tog jag mig en promenad i det helt perfekta (vår?)vädret, va så himla härligt, pappa ringde från Milano så jag fick prata lite med honom, lyssnade på min musik och bara njöt.

Ikväll är jag bjuden på kyckling kebab hos Emelie, sen ska vi till Fidde och planera inför nästa vecka :)

Nu: lite arbete...

Skriv nåt
Postat av: Mediaarsenal

Beautiful site!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback