fjällen fjällen fjällen...

96942-130Dagen blir bara bättre och bättre. Inte nog med att det bara är 2 och en halv arbetsdag kvar till fjällen, idag ska vi på hockey och äta maaat, imon ska jag och busan ki boxas och eventuellt så har jag en dejt. Nu ska Sara med till fjällen också! Så himla kul. Jag, emelie och sara är ju liksom världens radartrio när vi är ute och fjällen är en enda stor utgång.


Emelie, Sara & jag, mumma!
bild: expressen.se

Skriv nåt
Postat av: Hej, jag är en förrvirrad tjej, som säger hej.

åhh hett. Speciellt hon med rött hår. Och det är allt jag har att säga.

2007-01-23 @ 10:06:06
Postat av: Frida

åh man tackar, haha.

Postat av: Didrikmelisa

A exceptional happy site!

2010-01-06 @ 11:38:35
URL: http://didrikmelisa.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback