Bullshit

Blir så frustrerad, men egentligen ska jag inte bry mig, men det är klart när dom snackar så mycket skit, klart man undrar vad dom pratar om. Tror hon säger med till honom än vad vi tror. För lite lustiga har dom blivit på senare tiden. Men men somsagt, orka bry sig.

Om en halvtimme slutar jag, då ska jag hämta bilen hos far, sen skjutsa hem honom, snabb fika med busan, hem till mor för lite mat, sen ut tll Taberg för hockey. Shii vilket hockey fan jag blivit. Det har med umgänget att göra kan jag lova. Även om det är väldigt kul (förutom fiaskot igår.)

Och imon är det torsdag, dagen innan fredag och dagen innan HELG. Det går så fort så jag hänger inte med i svängarna.

Skriv nåt
Postat av: Polainoqa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

Postat av: Areseline

Great site

2009-01-29 @ 09:01:54
URL: http://areseline.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback