Skratta eller gråta?

J här på jobbet (vars halvtid jag går på) kommer inte tillbaka mer. Det var mitt drömscenario. Att hon skulle sluta och ge mig sin heltid. Men så lätt är det tydligen inte. Jobbet är så poppis i huset och dom som är fast anställda har företräde. Blir inget fast för mig här inte. Men jag får 50 % minst iaf och chefen ska göra sitt bästa för att få upp timmarna lite till.

Men men får jobba heltid denna veckan iaf. Ganska skönt att få lite extra i plånboken, sitter aldrig fel. Idag är dagens mission att kolla upp möjligheten till att stämpla på halvtid så jag får ännu lite mer i månaden.

Skriv nåt
Postat av: Bolina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback