ny dag, nya pengar

Lön, lön, lön...det är min melodi. Jag ska vara så seriös så jag ska maxi handla idag efter jobbet, har till och med (tro det eller ej) skrivit en inköpslista. Shii va duktig man har blivit då.  Ska tvätta idag med och åka till emlan och äta tacos.

Var ju
förbannad igår så jag städade röven av mig i ren frustration när jag kom hem. Sen ringde x lite senare på kvällen och berättade att (vi kallar honom z) hade ringt till x och varnat honom om att jag kanske skulle säga att z var arg. Men så hade han sagt till honom att han bara hade varit låtsas arg och att han inte var det, och tyckte inte alls att x hade gjort nåt fel. Fy fan nva feg han är!

Drömde en hemsk dröm inatt. Drömde att jag hade hade en hemsk pojkvän som höll mig och min älskade katt fången i ett himla slott. Men så lyckades jag rymma med katten givetvis. Fick lift av en utländsk familj till stan. Men sen tog dom min katt så jag skulle kunna gå på stan. Sen när jag skulle hämta honom så var min elaka pojkvän där istället och hade tagit honom som gisslan. Fy jag var helt förstörd när jag vaknade.

Skriv nåt
Postat av: Madsirmelin

Informative website! Thanks!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback