Im back

efter många om och men så får jag väl försöka mig på det här igen. Efter påtryckningar från en viss läsare, hade du kul i lördags martina? :) så får jag väl give it a try.

Var i gbg med emlan förra helgen, vi ägde som vanligt. Men när vi skulle ta tåget hem istället från bussen (så vi skulle komma hem tidigare) så var det försenat från gbg så vi missade anslutningståget i falköping och fick sitta och glo i 2 timmar in the midle of  nowhere. Kom hem 8 (med bussen som vi skulle tagit från början skulle vi vara hemma kl 7) och då la jag med och somnade direkt och vaknade inte förren 9 på söndagen. Sen på söndagen kom flunsan och tog över mitt liv. Fan, hatar feber och allt som tillhör. Har varit HELT död en hel vecka. Men men nu är jag tillbaka.

Annars är allt ganska normalt. Har lite smått börjat träffa en ny stjärna. Han har hållt mig vaken hela helgen hemma med film och sånt. Och i lördags var vi till och med på en äkta dejt. Har typ aldrig varit på det. Först var vi och åt (mcdonalds dock men ändå) och sen blev jag bjuden på hockey (skit match men super sällskap.) och inte nog med det så är han SÅÅÅÅ snygg.

Skriv nåt
Postat av: martina

vilken trevlig överraskining =) det var hur kul som helst i lördags! lite av en katastroffylla men... haha. hoppas att ni hade trevligt sen med! kram

2007-02-26 @ 13:57:10
Postat av: Frida

Martina: Ja det räknade du inte med va? ;) Jodå var trött som aset när jag kom hem bara, annars var det trevligt =) Kram

Postat av: Vamsterdam

Haha katastroffylla! Fan vad jag längtar hem. Här är alla så jävla slöa och tror man måste magpumpas om man är lite halvpackad. Yaay för att din blogg är uppe igen!

Ciao

2007-03-01 @ 11:28:41
Postat av: Frida

Vamsterdam: Ja och vi längtar som fan efter dig här med ! Men snart kommer du hem min kära amour.

2007-03-06 @ 16:24:03
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback