TIll dig

Hej Ville
Ville bara säga god jul och hoppas du mår bra
Saknar dig här hemma, men tänker på dig varje dag·  Hoppas tiden går fort tills du kommer hem snart igen så vi bara kan vara· Nu ska jag snart gå och möta aida, vi pratar om dig varje gång, skrattar så vi nästan gråter· Jag är så stolt över att ha dig som vän, bästa vän, stolt över att kunna ha alla minnen som jag har med dig· Varje gång jag är arg eller ledsen så tänker jag på dig så kan jag inte låta bli att le·

Vi för alltid

image266

Skriv nåt
Postat av: Tu madre

Ok, mysigt :) själv ska jag och barnen hem till min mamma och äta upp deras julmat och öppna klappar

Postat av: Sabine

(Svar)
jaa, ellerhur. rätt ensamt..
men ändå! jag avundas så alla som har en laptop..

2007-12-22 @ 23:02:20
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gjorde min jul, ditt inlägg
Mycket tid har gått, nu har jag långt skägg
Jag tänker på dig hela tiden
Önskar vi kan gå och dricka öl på piren
Tack för att jag finns i ditt minne
Jag vill ha en bild av dig på mitt linne
Ni är mina bästa vänner
De enda jag riktigt känner

2007-12-25 @ 22:40:01
Postat av: Williamastrid

Brilliant site. Cheers.

2010-03-03 @ 14:03:02
URL: http://williamastrid.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback