Julebak

Nu har J gett sig av till första träningen denna veckan efter sin halsfluss. Märktes igår kväll att han inte tränat på hela veckan när vi skulle gå och lägga oss, han var så rastlös så jag höll på att få spel. Men idag så gick läkaren med på lugn träning för honom.

Men men nu när jag är själv för ett par timmar framöver så ska jag hinna diska, handla och baka. Det blir lussebullar, eller försök till lussebullar iaf. Så kommer mannen bli mucho överraskad när han kommer hem sen. Men först ska jag byta kanal på tvn, att jag ska sitta här hemma själv och titta på champions league när den riktiga fotbollsfantasten inte ens är hemma är ganska orimligt.

Återkommer senare med uppdatering om mitt bakande.

Skriv nåt
Postat av: Angelicas Closet

Mums med lussebullar!

Postat av: Annelie

Haha okej, det var där problemet var :)

2007-12-09 @ 16:29:24
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: ida & natalie

Pigga upp dej med en ny perfym.. Outfit tävling på bloggen :)

2007-12-09 @ 17:03:12
URL: http://natalida.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback