Johaan

Nyss uppstigna från en ganskaturbulent natt. J kom hem hyfsat tidigt från krogen, det var tydligen ingen hit. Men jag hade somnat innan han kom, men vaknade ju när han diskret satte nyckeln i låset. Jag vaknade, han däckade och jag kunde inte somna om, klockan 4 väcker jag J, han blir förbannad för han sover så gott, han går upp i protest och hämtar sina sömnpiller som han köpt en gång i thailand för en lång flygresa. Dom är små och blåa, jag tar 2 st och däckar direkt, men nu är det Js tur att inte kunna somna, men det skiter jag i för jag sover som en prinsessa (äntligen.)

Nu väntar McDonalds för mig och pizza för J, fotboll och söndagsmys

Skriv nåt
Postat av: Steinlinnea

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback