Jag hatar att skryta

Gårkvällen var kul, hamnade i det roligaste laget och maten var supergod (är fortfarande mätt.) Var hemma senare än J som hade sen träning igår. Sen träning betyder ledig dag (HEL DAG!) och vad fick jag göra direkt när jag kom hem? Först läsa lappen som var menad till min tidgare hemkomst:

"Hoppas bowlingen var kul. Jag har plöjt 6 Prison Break avsnitt idag så som du ser så finns disken kvar. Hoppas det är lugnt, vi kan ju dela på den. Ses sen. PUSS"

Så när han satt och åt sina snabbmackaroner och köttbullar fick jag ta mördardisken. Lagom glad. Men vad gör man inte för en trött ponke.

Nu ska vi på ekonomimöte, och det enda som får mig att ens vara vaken nu är den stora möjligheten till mega frukost. MUMS.

ps. Jag var bästa tjej igår + vårt lag vann ;) moahaha

Skriv nåt
Postat av: Jackie Garcia

Big tnks for interesting and useful site!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback