I really suck, really I do

J hade som överraskning när jag kom hem och vi hade ätit, att vi skulle baka julgodis i form av ischoklad. Och jag fick den simpla uppgiften att skära cocosen. Det var den enda lätta uppgiften jag fick. J tycker att de verkar vara lite mycket cocos, men han litar på att jag har gjort rätt (vilket han inte ska göra.) Men men vi häller upp i formar och ställer ut på balkongen. När vi smakade på dom för en liten stund sen så var dom äckliga, ja gott folk äckliga. Istället för 125 g cocos har jag skurit upp 225 g...

jag kan inte ens baka det lättaste julgodiset i världen, fn va misslyckad jag är.

by the way jag är kallad cocos eller ischoklad här hemma nu av J som tydligen är bäst i världen på att baka.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback