God morgon dagen före dopparedagen

 Nyss vaknat, har sovit gott men drömt massa konstiga saker. Pratade med J sent igår kväll, vi pratade om annandagen, hur vi ska göra. Förmodligen tar jag tåget till Karlstad, sen till Åmål (där han bor just nu) så bor vi hos hans föräldrar en natt, sen åker vi nog till Göteborg på torsdagen och sen tillbaka till Åmål en natt till, ska även besöka hans syster i Karlstad. Mycket man ska hinna med, har ju aldrig varit där så har jag har inte träffat hans syster och systerdöttrar, eller hans kompisar i Åmål, men det ska bli riktigt roligt.

Nu ska jag titta på Americas Next Top Model som jag har fått ner.

Skriv nåt
Postat av: Sabine

Haha jag tycker det är kul när man drömmer konstiga saker ^^

Postat av: Mariusanneli

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-02-06 @ 08:12:54
URL: http://mariusanneli.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback