Get a room

Stod i lugnan ro på ica med min ramlösa i handen då det kommer ett par och ställer sig bakom mig och praktiskt taget har sex på min rygg. Dom får ha hur mycket sex dom vill, men ge fan i mig och min rygg. Förstår nykära och gulliga par, men lite respekt måste man väl ändå ha, en gräns? Tack kära par för att ni förpestade min annars lugna och rofyllda tur på ica, tack så jävla mycket.


Skriv nåt
Postat av: Natalie

Haha jag känner igen det där :/

Postat av: Sarah

Men vilken häärlig presentations bild:-)

Jag brukade handla allt så där på samma dag förr.. men nu när vi bor på stan har det blivit en lite här och sen en lite där.. sen är ju internet kung! skickat efter lite grejer.

Ha en bra kväll:-)

2007-12-18 @ 19:02:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback