Det är nu det börjar

Nu har Aida gått hem och jag har släckt alla lampor, förutom slingan i hallen, den får lysa inatt. Känns skit lustigt att gå och lägga sig själv, det är tomt i en ändå ganska liten säng. Vi har planerat juldagen nu, fast vi har glömt nästan det viktigaste, VIN! och systemet har inte öppet innan juldagen. Men Cicci är på kryssning i helgen så vi hoppas och ber att hon ska tänka på oss och köpa extra mycket vin. Annars lovade J att vi kunde dricka hans förråd, men vi vill inte bara ha sprit, vi vill ha vitt vin också. Jaja det ordnar sig nog. Aida always cheers me up, är så glad att hon är hemma nu..

Imon väntar julklappsinslagning och tvätt, vara duktig och kanske ut och springa en sväng (i förebyggande syfte.) Men nu ska här sovas, ska ta extra mycket plats.

Skriv nåt
Postat av: Sabine

(Svar)
Haha jaa ellerhur..
Tur att datorn finns alltså.
Om mitt internet skulle lägga av eller något..
Oj, jag vet inte vad jag skulle sysselsätta mig med då!

Postat av: Sabine

(Svar)
haha ellerhur :p
jag åker dit den 27:e.
fast innan det, den 26:e så åker jag till mormor i dalarna.

2007-12-22 @ 23:25:18
URL: http://enibas.blogg.se/

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback