Då var den här skitdagen över

Julbordet gick ganska snabbt, tack för det. Det var jag 21 åriga Frida + tio stycken 50+ gubbar. Fick turen att sitta mitt emot min chef också, hurra va trevligt. Jag var tvngen att bryta mitt godis stopp enbart för att rädda mitt egna liv. Usch borde inte vara så negativ, men det var verkligen inte roligt!

Nu har jag duschat av mig tristessen och svettlukten efter all ansträngning och ligger och myser i den varma sängen. Kollar på EKG, ligger och skrattar åt testpersonen Erik som ska prova på om man blir mindre bakfull om man dricker grädde utöver alkoholen. Han dricker på kvällen och går upp som ett stort levande päron dagen efter och ska leka med barn. Slutsatsen efter 2 timmar i ett hopptorn med smådjävular var att grädde INTE får en att må bättre + att man tydligen också ser ut som ett päron dagen efter, har jag aldrig tänkt på.

Nu längtar jag efter J som är och tränar, han ska få lite god mat när han kommer hem så han blir glad och go.

image260

Skriv nåt
Postat av: Burcu

Svar: Ja, allt med socker i liksom :)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback