Ära vare gud i höjden detta har jag inte gjort i slöjden

Att jag ska skriva rim på mina julklappar är lika rimligt som att jag skulle ställa mig inför en folksamligt på minst 2 pers och sjunga högt, det vill säga NOLL!

Fick ett meddelande från min lillebror på msn innan med hans rim på min julklapp, och det var så bra så jag började hoppas på att det kanske kan ligga i släkten, men allt jag kommer på är "Ära vare Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden" och den versen är väl inte så kul att få på en julklapp som man fått samma rim på sen jag kunde börja skiva?

Hej och hå här kommer du få
en lapp som bjuder er båda två.
Nåt roligt, läskigt eller tråkigt
det kanske inte alls är så pjåkigt.

(rim på två biocheckar)

ni ser ju, fy fan va kasst haha, jag kan nog ha ganska kul ikväll här ändå om jag ska rimma

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback