Torsdag

Igår blev jag purken på J, så pass så jag gick hem. Han var ledig igår, vi var ju och åt på piren sen gick han hem. Så gick jag till honom efter jobbet, då låg han typ och sov, gjorde inget, ville göra nåt men orkade inte. Då blev jag sur, är det någon som ska vara trött så är det väl ändå jag som varit uppe sen 7 och jobbat hela dagen. Gick hem, duschade och diskade och donade, sen föreslog J att vi skulle baka :) that made my day, vi fick till kladdkakan och jag förlät honom.

Vaknade samtidigt i morse för han hade träning klockan 10 och jag började lite senare. Då upptäckte han hushållspapper på golvet brevid sängen, då kom jag på lååångt bak i huvudet att jag varit där och lagt dit det för det varit blött (vilket det inte hade varit givetvis) mitt i natten. Usch va jag skrämmer mig själv med mina nattbestyr.

På lördag ska jag och jessica och therese till Falks grav, det ska tydligen spöka där, vilket jag tror på när jag ser det själv.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback