Städ dag, lika tråkigt som det låter

Efter en sväng på stan med Cicci efter jobbet så åkte jag hem till dammsugarn, hur kul är det då på en skala?? INTE KUL ALLS. Men nu är jag färdig, och har duschat. Nu ligger jag och väntar på att J ska ringa (han tränar) så jag kan börja laga maten. Idag blir det pasta och pasta sås, mumsi.

Var arg som ett bi när jag cyklade hem innan, har ju haft en del incidenter med den cykeln på senaste, men idag fick jag nästan nog. Det räcker att jag cyklar ner från trottoarkanten så hoppar kedjan av. FAN va arg jag var. Jag klarar att sätta tillbaka den om det bara är på en sån rund den hoppat av (tex. den där bak) men nu hade den lossnat från både bak och fram så den släpades i marken hela vägen hem....MORRRRR, snacka om att jag är glad att jag har en man som klarar av att fixa det för jag gör det då inte.

Nu: musik & harpan

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback