Söööömn

Efter jobbet ska jag direkt hem till J som är och spelar golf och sova. Det är det jag tänker på nu för att överleva dagen. Vi var och åt lunch nyss, haha vi satt båda två och höll på att somna. Fattar inte hur han ska överleva golfbanan, men men hoppas att han gör det iaf.

Imon är det fredag, äntligen, nu mer än nånsin behöver jag sova!! Sen blir det nog att jag är med Jossan och Daniel imon kväll en sväng, ska bli mys. Ska till MIN vårdcentral imon efter jobbet också, måste kolla mina utslag, dom har börjat stickas idag också, bådar inte gott. Men ska upp till sköterskan här uppe på jobbet först, se om hon kan kolla lite till på det. Det är nog inte bra att det sticks.

Skriv nåt
Postat av: Aaronanja

I like your website. Good job.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback