Ny lägenhet och bältros

Japp, det var bältros, men det har gått så långt så det finns inga penicilliner eller nåt mot det, sen är det ju en infektion så det får försvinna av sig själv. Det kommer klia och göra ont ett tag framöver, men men what to do?

Den ena kollegan på jobbet har en dotter som flyttade upp till sthlm för ett tag sen och har hyrt ut sin lägenhet till en kille som inte bheöver den längre, då frågade hon om jag ville ha den!! Den är nästan 3 ggr så stor (67 kvm) som min (27kvm) och kostar lika mycket som min gör nu (jag vet har en svindyr lägenhet) och har dessutom ett badkar!! Tror ni jag slår till eller vad?? haha. Måste bara hitta någon som vill ta min, har kollat med cicci, får se om hon kan eller vill. It's a happy day !!

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback