Nästan nästan nästan

Var och åt med J på twin, grillspett som var lite väl torra för vår smak. Vi är så vana vid goda kyckling grillspett som vi gör själva ;) J tog upp thailand och det är nog 99% säkert att vi åker. Han måste bara kolla upp när han är ledig och jag måste kolla med min chef om vad han har för tankar om min framtid här, i vilket fall som helst så kan jag åka iaf. Fy fan va skönt.

Nu slutar jag om 15 min, då ska jag hem och packa ihop lite saker eftersom jag ska bo hos J i helgen, sen går jag dit och så ska jag fira min semester på nåt sätt  :)

Skriv nåt
Postat av: martina

sitter här & smuttar på en pepsi max, haha. jag ska köra till malmö imorgon ;) hoppas att du får en skön semester vecka!!! fan vad gött det är att vara ledig. kram

2007-08-10 @ 19:43:14
Postat av: martina

grattis på födelsedagen =)

2007-08-12 @ 14:52:03
Postat av: ellen

aww. jag är hemma nu :D har haft underbart där nere :D


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback