Myshelg & mysvecka

J kom igår efter matchen, hade kramp i magen så jag tyckte så synd om honom. Men efter en alvedon och lite pussar på magen så var det ok. Vi låg och små pratade om helgen och lite om min semester vecka. Vi kom fram till att jag ska bo hos honom i helgen :) och då tar cicci & tobbe över min lägenhet. Så idag ska jag och J ha mys fredag med film, mat och gos. Och sen imon börjar ju premier league (3 matcher bara imon) men J ska bara se en av dom på eftermiddagen, sen får vi se vad vi hittar på för mysigt. Och på söndag ska vi ha födelsedagsfika hos mami och då blir det födelsedagspresenter för hela slanten ;) mumsi.

När man talar om trollen, nu ringde J och ville äta lunch med mig, tackar man inte nej till :)

Skriv nåt
Postat av: Jonathan Togo B

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback