Mellanlandning

Är hemma en sväng mellan jobbet och fotbollen. Hemmamatch mot Åtvidaberg idag. Hoppas att det kan gå vägen.

Har varit tusen grejer att göra på jobbet idag, till skillnad från innan jag gick på semester. Kul med lite fart igen. Har även fått en praktikant på jobbet som var där idag, trevlig ung tjej. Kan vara kul att ha någon i min egen ålder där ibland, eftersom jag jobbar med lite äldre damer där varje dag.

Bästa med dagen hittills är iaf mitt positiva besked från chefen om min eventuella resa till Thailand med J i början på november. Me likei...och J blev också glad när han fick veta det :)

Nu ska jag mysa vidare med Sid en stund innan jag går och möter Daniel och Therese innan fotbollen. Myspys....

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback