It's over

Min lediga vecka har varit hur bra som helst!!

Helgen: Bodde hos J, vi kikade på film, åt god mat och mös. Hade även födelsedagskalas hos mor på söndagen, med god mat och paketer ;) mumsi. Blev bland annat, en jätte fin klocka, pengar,lite vaser, blommor, en jätte stor nalle. Av J fick jag en beige trenchcoat från MQ, lite längre och rynkad i midjan under skärpet så den blir lite ballongig, hur fin som helst, nu får det gärna bli höst.

Måndag: FÖDELSEDAGEN!! woho...solen sken som aldrig förr. Det är alltid fint på min födelsedag. Gick till mamma runt lunch på cafét och fick lite mat. Fikade med Ville, medans vi väntade på Therese. När hon kom fick vi bilen av mamma, sa hej då till mamma och ville, cabbade ner och åkte och tankade hos jossan. Sen bar det av till göteborg och lite snabb shopping innan vi åkte vidare till Ljungskile och kikade på grabbarna som spelade borta där i måndags. Förlust tyvärr. Träffade Js föräldrar för tredje gången, och dom hade köpt ett presentkort på ikea till mig i födelsedagspresent. Haha, lite oväntat faktiskt, men dom är sååå goa.

Tisdag: Stranden med J, sen blev det grillning på balkongen på kvällen :)

Onsdag: Lunch med J och två lagkompisar till honom, innan dom åkte och spelade lite golf. Då gick jag till PC city och kunde äntligen hämta en ny dator. Fick en splitter ny med dubbelt så stort minne, mumsi. Men jag ska aldrig mer handla där, EVER! Grillning på balkongen även denna kvällen, mumsi.

Torsdag: Sov till halv 1, J hade två träningar så jag åkte hem och fixade med datorn. Sen träffade jag Ville och Cicci. Ville åker tillbaka till Kanada inatt så vi sa hejdå. Himla sorglit. Sen kom J och laddade ner massa bra program jag behöver.

Fredag: Lunch med lillasyster, farmor och J hos mammi som bjöd på canelloni. Mycket gott. Sen fika med Js kompis i solen. Nu ska jag till J som har tränat och äta, dricka cola och äta godis och kika på film.

Vill inte börja jobba igen!!


Skriv nåt
Postat av: Leanderalva

I love guest books, keep up the good work!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback