Freeeedag änteligen

Jag älskar att vakna på fredagar, även om jag måste gå upp tidigt, fredagar är en speciell dag. Äntligen helg!! Inte lång tid kvar tills jag får äta godis och dricka cola. Vet inte om jag inbillar mig, men när jag gapade stort framför spegeln i går kväll efter min kvällsrutin (tandborstning+tandtrådning+listerine) så såg det ut som att svarta fläckar hade försvunnit på tänderna, praise the lord. Men i helgen ska jag förstöra mina kära tänder med godisintag för en hel vecka, muuuums.

Var hos J igår och lagade lasagne, hans grannar är ju studenter och hade förfest hos sig igår kväll (igen) och till skillnad från tisdagens hawaiifest så var det grekisk lakans tema igår, så alla sprang runt utanför (ja, jag stod och spionerade i kikhålet medans J lagade mat) i lakan, strumpor och skor.

Pappa är tillbaka från Usa och Lacrosse nu också :) skönt att ha honom hemma igen, även om han bara var borta några dagar. Han har köpt med sig en t-shirt från lacrosse till mig, snälla pappi.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback