Fredag

Äntligen fredag igen :) Man längtar och längtar efter fredagen och sen försvinner den i ett nafs. Man får njuta så gott det går. Jobbar ju inte så länge idag som tur är, ska gå tidigare dessutom, har läkartid klockan 14.20 hos min vårdcentral (på andra sidan stan) så måste gå en stund innan jag slutar så jag hinner. Ska bli skönt att få det kollat, igår kväll kunde jag inte somna så det stacks och kliade.


Åkte ju till J när jag slutade igår och somnade snabbt framför tvn i hans goa säng. Sov gott tills han kom hem :) då hade han köpt med sig mcdonalds mat till mig, sån mys surprise. Vi avslutade kvällen med att kolla på smygpremiären av Ensam Mamma Söker. Hahahaha det var det roligaste på länge. Fan va vi låg och skrattade, så jevla pinsamma fulla killar som skämmer ut sig så över hela sverige. Det är ett program vi kommer följa slaviskt, bara för att se hur pinsamt det är, hahaha.


Skriv nåt
Postat av: Evangeline Lilly

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-02-11 @ 10:35:47

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback