Dålig update

Har varit dåligt med skriveri idag. Orkar inte riktigt. Men nu skiner solen och jag har varit hemma en stund och vilat. Käre mannen spelade golf när jag hade slutat så jag åkte raka vägen hem till min bebis, som saknade matte. Så vi har legat i soffan och myst nu i några timmar. Nu äts det lite yoggi och flingor innan jag ska hoppa in i duschen och fräscha upp mig liite...blir fotboll med J och två av hans vänner på Oleary's ikväll, en liten hamburgare kanske och vi har tillåtit oss till ett glas cola också faktiskt, det är vi värda.

En gammal gymnasiekompis ringde idag också, loooong time no see, kul att prata med henne igen. Blir förhoppningsvis en fika snart så hon får se mitt hem :)

Nu: duschen

Ciao

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback